Tisdag natt

E på jobbet igen, 5:e natten i rad men det känns helt ok. har sovit ganska mycket idag och sen är ju sala det bästa stället att jobba natt på.

Erik kom i morse i alla fall efter att jag väckt honom när jag slutat jobba, jag va inte så sur som jag trodde jag skulle vara.

Idag har vi packat en del och mamma och har lämnat en massa kartonger ute i Gåvan så nu börjar det kännas som om det händer saker. Läskigt men roligt.

På Torsdag är vi ledig båda två, ska vi nog dricka lite vin kanske, mysigt.

jag åt nyttigt hela dagen idag men så kom jag till jobbet och så blev det tre mackor med bregott och kaviar samt några ostskivor. fan också.

Vågar knappt skriva att jag vägde 72,3 kg i morse, dock efter stadig frukost och utan toabesök men det är nästan 3 kg mer än för några dagar sen. Fnular åter  på att ta ett par nutrilettdagar men vi får se, måste sluta nattäta på jobbet i alla fall. Vill ju inte se ut som värsta fettot på börllopet som för övrigt  är om 3 och en halv vecka - Herregud.

Vi har fortfaranade inte haft 6 och det är ju lite jobbigt kan man ju säga, men det ska bli härligt på bröllopsnatten ...mmm...

Blev akut sugen på barn här i dagarna, det skulle ju vara bra mysigt...... Operation övertalning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0