Tisdag kväll

Kommer inte ens ihåg när jag skrev sist, jag bara jobbar hela tiden, vet knappt vilken dag/natt det är.  Nu är jag i alla fall på jobbet igen, har precis solat och ska fila och måla naglarna nu. Bra jobb va ? *S*

idag beställde vi blommorna till bröllopet - skönt att ha det ur världen. Börjar bli lite nervös att inte hinna med allt men ska skriva min allra sista lista idag tänkte jag - överskådlig och pedagogisk.

Köpte smink och nagellack idag va supersnyggt.

Vägde 70,2 i morse och har ätit riktigt med mat idag, några kakor till och med på Agnes 14-års kalas, hon fick ett pärlhalsband som jag gjort själv - duktiga duktiga mig *ler*

På torsdag fyller älsklingen år - har inte hunnit köpt nåt än.

Anna och Tobbe har halv gjort slut, han va osäker - jäkla gris - han är så elak mot min stackars lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0