Söndag kväll

E på jobbet nu igen, känns inte som om jag gör nåt annat än att jobbar och sover... men de är väl så att jobba natt.
Har precis solat solarium 30 min, skönt att komma igång, det är ju bara 2,5 vecka kvar och sista veckan fick vi ju inte sola nåt för frisören

Idag hoppade tre servitriser av, mindre kul, dags att ragga nya.

I veckan ska vi hämta kläderna och köpa underkläder, träffa prästen mm. Skönt att de börjar komma tillbaka från semstrarna så man får nån rätsida på allt.

Nu är det i alla fall Nutrilett som gäller i två veckor, är nöjd om jag kommer under 70 och det borde inte vara några problem, ska försöka lägga in lite jobbig motion också. Sen ska jag sola en massa så jag blir brun och fin. Erik får stå för såna saker själv, jag kan inte ta ansvar för att han fixar soltider elelr frisör.... *ler*

Kommentarer
Postat av: Peaches

åh så spännande ;D



Är du en singel-person eller förhållane-människa? Läs http://iwonderyouwonder.blogg.se/2008/july/ar-det-battre-att-vara-singel.html#comment -inlägget och tyck till, om du har lite tid över! :)

2008-07-20 @ 22:16:35
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0