Onsdag kväll - tror jag?

Halloj halloj. Vilken dag vi har haft min älskling och jag. Kunde så klart inte somna i morse utan fick bara sovet 2,5 timmar - Herregud. Sen ner på stan för att hämta ringarna och får det chockartade beskedet att de smält ner våra ringar och beställt tv¨å nya med annan gravyr och fel datum ---- va ? Ska det vara så ? Vi blev riktigt ledsna båda två och det blev inte bättre av att kärringen i butiken gick till försvar och tyckte att det var rätt beslut som de hade fattat. Så nu vet vi inte hur vi ska göra.
Sen kom vi till Skräddaren och där hade de gett bort min "klänningsgarderob" till en annan kund och kunde endast erbjuda en för frack = klänningen skulle ligga knölig i två veckor. Men de fixade till allt och ringde butiken i sthm där jag köpt klänningen och de skulle skicka en ny. De va i alla fall väldigt ångerfulla till skillnad från skatan med ringarna.

Kunde inte sova när jag kom hem utan fick åka till jobbet osovd. Men det kanke löser sig i alla fall. Imorgon natt och i helgen tänkte jag baka alla kakor och tårtor till bröllopet, jäkla lyxigt jobb jag har.

Ska vänta med att sola till imorgon bitti då jag är lite varm över bröstet.

Vägde 69,7 imorse, helt ok. Ätit Nutrilett och en macka från mr sandwich. I natt blir det bara vatten och nutri imorgon bitti.

Fint väder idag men har inte hunnit sola. Får se om det håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0