Måndag kväll

Idag sov jag till 14.3o, mycket skönt. Va rätt jobbigt i natt igen men ikväll är det sala som gäller då kan det bli lite lugnare.

Idag har jag ätit nyttigt, gröt, nötter, frön och frukt. Ingen vikt dock, törs inte *ler* ...

Har börjat att packa på riktigt här hemma, köket är nästan allt diskat och väntar på en plats i en kartong.

Lena kom till oss idag och ska vara här till på söndag.

Släppte hästarna på storbetet idag, kändes bra att ha det gjort, nu behöver jag inte tänka så mycket på dem om det inte händer nåt och det ska vi  väl hoppas att det inte gör.

Erik var av någon anledning lite sur idag, han antydde att det var för att han inte trot att vi ska hinna packa allt.

mamma kommer hit och skjutsar mig idag. Undra hur det ska bli imorgon. Skulle behöva en bil till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0