Onsdag morgon

Åhh va trött jag är och så har jag nästan 6 mil hem idag, sover hos pappan. Shit det kommer bli jobbigt att köra.
Natten här har vart ganska lugn, ett par larm bara. Detta va den sista natten här upp i fitt N. Känns otroligt skönt.
Idag är det prick fem veckor kvar tills vi åker. Inte har vi hunnit få ihop så mycket pengar men vi ska köpa en bil och sälja den dyrt så då får vi in lite pengsingar. Sen hoppas vi ju på pengar från försäkringsbolaget, bara inte de ska krångla också, det är ju fan snart 4 månader sen det hände. känns helt overkligt.

Hoppas Erik e på bra humör, då ska jag krama om honom hårt och berätta hur mycket jag tycker om honom *ler* . Sen ska vi till fotografer och kolla bilderna och efter det till stockholm och köpa en vas för 4700 och efter det ska vi på krogen med sabina, men allra allra först ska jag sova en massa timmar, och innan det ska jag inhandla en smarrig frukost på McD idag igen... mmm kommer sova såå gott *S* ... inte så nyttigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0