Fru Fernroth skriver tidigt en tisdagsmorgon

Har faktiskt inte haft tid eller tillfälle att skriva nåt här på alldeles för länge.
Nu är jag i alla fall Fru Fernroth och jag har Franzénat färdigt, förhoppningsvis för gott.
Bröllopet med alla bestyr passerade smärtfritt och alldeles för snabbt. Kan knappt fatta att det är över, inget mer planerande bara en del kostnader som släpar efter. Det blev ett dyrt bröllop, landade på ca 120 000 totalt, vi hade kalkylerat med ca 60000 max 80000 men det drog iväg på slutet.

Vi var i alla fall världens vackraste och lyckligaste brudpar. Festen dog lite väl snabbt så vi lämnade kalaset ca 1 och då var vi ganska möra och inte så farligt påverkade.  Bilderna ska vi kolla på på onsdag alltså i morgon och det ska bli sååå spännande.

Just nu är jag på skitjobbet i H. Här är de inte riktigt kloka eller i alla fall inte en del av dem. Massa skitsnack går det och jag har tyvärr blivit en central punkt i det hela, troligen i samband med att Erik också jobbar här och att det finns en del avundsjuka människor som har alldeles för lite att göra men än att ställa till djävulskap och få andra människor att må skit. Men Erik säger att man ska låta sånt rinna av en och ta vara på de bra omdömen jag faktiskt får på alla andra ställen. Jävla skit rent ut sagt att det är det dåliga man fokuserar på.

Men men ska i alla fall snart åka hem till husvagnen som står hos pappan. Ska in en sväng på McD först och köpa lite frulle till mig och maken *ler*. Det är så skönt att vara någons fru och allra helst världens vackraste Eriks fru. Shit vilken man han är alltså, jag är så lyckligt lottad. Och snart lämnar vi det här jävla landet. Undra om det är så att jag kom ut så sent i mitt liv i arbetslivet så jag är inte rustad för allt jävla skitsnack som finns i verkligheten ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0