Fredag morgon

Halloj... e skapligt trött idag. Va ut i onsdags kväll och sov större delen av dagen igår men det är ändå jobbigt att jobba natt efter en utenatt. Erik kommer upp till T idag så ska vi sova tillsammans och så får han åka med mig på jobbet ikväll, läsa karta och assistera.

Upptäckte till min fasa att stenen i vigselringen lossnat under veckan. Men på guldsmedsbutiken sa de att de bara va att komma in så skulle de sätta i en ny. Det va skönt att höra.

Jo vi va ju ut i onsdags. Förfest i husvagnen tillsammans med Sabina. Mysigt faktiskt. Sen skjutsade pappan in oss till stan, vi gick till Bullit, gamla uppenbar, och tog en öl. Erik fyllnade till ordentligt och vi gick vidare till Bj. I kön så va erik så där mysko som bara han kan vara, det spelar ingenm roll va man sägen han är bara arg och irriterad. Två gånger tjurade han iväg, men inte så långt som han brukar. Han stannade 30 m bort bakom ett träd, detta hände två gånger. Sen kom han inte in för han va för full. Då bestämde jag att vi skulle ta en taxi hem, sabina blev lite ledsen men erik hoppade snällt in i bilen. Vid People, gamla seven, sa vi va fan klart vi ska festa och hoppade ur taxin och kom in där. I baren köpte jag varsin öl till mig och sabina och erkit fick ett stort glas vatten. Han såg mäkta förvånad och lite besviken ut men fann sig i mitt beslut. Ytterligare ett glas vatten senare återkom han till jorden. Han vände en snefylla till en bra fylla utan att bråka eller dra iväg. Sen hade vi kul, hade lite efterfest med nån kille från Bollnäs, men sabina fick inge i alla fall.

jag är så stolt över både mig och erik, för mig att jag inte blev arg utan tog det lugnt och för erik för att han lyckades vända, detta har aldrig hänt förr så det va ju ett framsteg.

På dansgolvet va det en tjej som fick ett epanfall. Och alla bara försvann ifrån henne. Jag lyckades dock hjälpa henna och det kändes bra. Hon va ganksa förvånad då det aldrig hänt tidigare. Skumt det där att man kan bli tvärnykter så fort det händer nåt och man bllir hur rationell som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0