Fredag morgon

Nu e jag uppe i Norr och jobbar. Jäklar vilken skilland det är. Jag skulle lätt kunna jobba 14 dagar i sträck mot 2 här, fy fan. Man är inte värd mycket här. Jag såg dessutom att det var min favorit som skulle jobba freda glördag och söndag och har däför bestämt mig för att ställa in dessa dagar för jag mår så dåligt och är så ledsen dessa nätter jag gått med henne. Hon hade tydligen uyttryckt att hon tyckte det var svårt att jobba med mig med så det går ju bra.

Idag ska vi till stan,  min skönhet och jag. Han ska till frisören och fixa till sig och jag ska h ämta klänningen och fixa det sista. Känns som om allt är under kontroll. Erik skulle ta ledigt i helgen så då får vi ju några extradagar. Fnular på att ställa u husvagnen redan under morgondagen för att känna att vi är på plats etc.

Erik kommer snart och löser av mig och ska jobba dag.... himla skoj - not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0